ფსიქოლოგთა აზრით, რეკლამებში გამოყენებული თითოეული ფერი გარკვეულ ემოციებს იწვევს მომხმარებელში.
მაგალითად, წითელი იქცევს ხალხის ყურადღებას და ქმნის ძალაუფლების გრძნობას, ლურჯი კი ნდობას და მეტ გამბედაობას შთააგონებს ადამიანს.
იმისათვის რომ ჩვენი გაყიდვები გაიზარდოს, მარკეტერები იყენებ სხვადასხვა სტრატეგიებს, მათი შედეგი კი ზოგჯერ საკმაოდ შთამბეჭდავია.
17. Yahoo!

16. Carlo & Co

15. IKEA

14. Kit Kat

13. Kleenex

12. Drill

11. Bounty will clean up any of your messes.

10. Peter Walsh

9. IMAX


8. Honda: No more toys, real cars only…

7. Ariel

6. Mondo Pasta

5. Colgate

4. 3M security glass

3. McDonald’s

2. Sprite

1. Adidas
